Çalışma satışları devam etmektedir. Menüden "çalışmalarımı satıyorum" kısmından istediğiniz çalışma için iletişim adresinden irtibata geçebilirsiniz.
...Uygun fiyatlarda çalışma satışları devam etmekte...

11 Mart 2011 Cuma

yüzük parmağı...

Dün akşam internet te gezinirken ilginçtir ki karşıma yüzük parmağıyla ilgili bir yazı çıktı.haberler de farklı farklı hikayeler duyarız.Ben de  yazıyı okudum.Bu  yazıları sizinle paylaşmak istedim ilginizi çekiceğini düşünerekten.

http://nazarboncugu.wordpress.com/2005/07/25/tarih-yuzuk-parmaginin-hikayesi/   
 Sitesinde okuduğum yazı da ;

Yüzük parmağı olarak neden sol elin dördüncü parmağı kullanılıyor hiç aklınıza geldi mi?
Eski Yunanistan'daki bir inanışa göre, sol elin dördüncü parmağından geçen bir damar direk kalbe gidiyormuş, böylelikle bu parmağa takılan bir yüzük yapılan anlaşmanın kalpler arasında da yapıldığını ve birliğe ulaşıldığını belirtiyormuş.

(NOT:Fotoğraf bana aittir.Ben çektim)

Daha sonra  arama motorunda yüzük parmağı diye ararken  karşıma  http://yasamsevincinn.blogcu.com/yuzuk-parmaginin-hikayesi/3147361   Blogger in  daki yazıyı okudum:

Alyansı neden dördüncü parmağımıza takmalıyız? 

Bunun, Çinliler'in anlattığı çok güzel ve inandırıcı bir açıklaması var...

Başparmak, anne-babanızı,
İşaret parmağı, kardeşlerinizi,
Orta parmak, sizi,
Dördüncü parmak (yani yüzük parmağı), hayat arkadaşınızı, 
Ve serçe parmak, çocuklarınızı temsil eder.

İlk önce avuçlarınızı birbirine bakacak şekilde açın. Orta parmakları bükün ve sırt sırta birleştirin. Daha sonra kalan dört parmağınızı da şekildeki gibi açıp, uç uca getirin. 

Şimdi, anne babanızı temsil eden başparmaklarınızı ayırmaya çalışın... Açılacaktır, çünkü anne babanız sizinle birlikte ömür boyu yaşamayacaktır. Er ya da geç onlardan ayrılmak zorundasınız.

Baş parmaklarınızı önceki gibi birleştirip, kardeşlerinizi temsil eden işaret parmaklarınızı ayırın. Onlar da ayrılacaktır, çünkü kardeşleriniz kendi ailelerini kurup, ayrı bir hayat seçer.

İşaret parmaklarınızı birleştirip, çocuklarınızı temsil eden serçe parmaklarınızı ayırın. Onlar da ayrılıcak, çünkü çocuklar da evlenir ve bir gün kendi hayatlarını kurar.

Son olarak serçe parmaklarınızı birleştirip, eşlerinizi temsil eden yüzük parmaklarınızı ayırmaya çalışın. Ayıramadığınızı görünce şaşıracaksınız. Çünkü karı-kocalar hayat boyu bir arada yaşarlar... İyi günde ve kötü günde...
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin! Link eklenen yorumlar
Yayınlanmayacaktır! Blog linkinizi "blog keşif etkinliği"
postuna bırakabilirsiniz.

Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım! Eksik etmeyiniz:)
Teşekkürler, yeliz-art.