Çalışma satışları devam etmektedir. Menüden "çalışmalarımı satıyorum" kısmından istediğiniz çalışma için iletişim adresinden irtibata geçebilirsiniz.
...Uygun fiyatlarda çalışma satışları devam etmekte...

9 Ağustos 2015 Pazar

Neriman iplikçi ne demiş?






Kiralık aşk dizisinde Neriman İplikçi karakterini canlandıran Nergis Kumbasar karakterini  canlandırıyor. Daha önceki “TR dizilerindeki benzerlikler”  okuyanlar bilirler. Çoğunlukla diziyi sırf Nergis Kumbasar  için seyrettiğimi söylemiştim.   Neriman İplikçi üzerine yazı yazmazsam olmaz.



Neriman karakteri dizide dikkat çeken bolca konuşmaları var ve bunlardan bir kaçını seçtim.
İlk 5 Neriman iplikçi konuşmaları

5- Mine…  Mine…  Rezene…
4- Ay bununda tepemde çalışacağı tuttu.  Zaten tepemden sinir geliyor.
3-  Ay Necmi ben olaylara hakim olamıyorum.
2- Ay Necmi seni gazete kağıdına sarıp buzluğa koyarım.
1- Neriman İplikçi show zamanı.


not:görseller kiralık aşk dizi instagram hesabından alınmıştır.

2 yorum:

  1. Bu diziye ve meriman iplikçi karekterine bayılıyorum. İzlerken çok gülüyorum:=)))

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de Neriman İplikçi karakterini seviyorum.

    YanıtlaSil

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin! Link eklenen yorumlar
Yayınlanmayacaktır! Blog linkinizi "blog keşif etkinliği"
postuna bırakabilirsiniz.

Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım! Eksik etmeyiniz:)
Teşekkürler, yeliz-art.