Çalışma satışları devam etmektedir. Menüden "çalışmalarımı satıyorum" kısmından istediğiniz çalışma için iletişim adresinden irtibata geçebilirsiniz.
...Uygun fiyatlarda çalışma satışları devam etmekte...

2 Aralık 2015 Çarşamba

dijital portre çizim sipariş alınır | yeliz-art |




yeliz-art dijital portre çizim 50TL

3 İŞ GÜNünü içerisinde teslim.

iletişim: yeliz-art@hotmail.com
yeni yıl hediyeniz hazır mı?



Dijital çizim portresini istediğiniz fotoğrafı mail yoluyla bana gönderiyorsunuz. Ben çalışmanızın bittiğini 3 iş günü içinde hesap numarasını mail gönderiyorum. Siz ücreti hesap numarasına yatırdıktan sonra portrenizi size mail gönderiyorum. 

-----
Portrenizi mail yoluyla aldığınızda haberdar etmek için bana "dijital çizim portremi teslim aldım." şeklinde geri dönüş mail atmayı unutmayın!




önemli not: Hiçbir şekilde ben(yeliz-art) sorumlu tutulamaz ve çalışma iadesi kabul edilemez!


2 yorum:

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin! Link eklenen yorumlar
Yayınlanmayacaktır! Blog linkinizi "blog keşif etkinliği"
postuna bırakabilirsiniz.

Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım! Eksik etmeyiniz:)
Teşekkürler, yeliz-art.