Çalışma satışları devam etmektedir. Menüden "çalışmalarımı satıyorum" kısmından istediğiniz çalışma için iletişim adresinden irtibata geçebilirsiniz.
...Uygun fiyatlarda çalışma satışları devam etmekte...

15 Mart 2017 Çarşamba

Okuduğum Wattpat Kitaplar #1


   Şu son zamanlarda çokça adını duyduğumuz “Wattpat” sitesini bende takip ediyorum.  Siteden bazı  kitaplar basılı yayın olarak yayınlanıyor.  Sitede  arada kötü kitaplar olsa da güzel ve bir daha okumak istenen kitaplarda var. Sitede en sinir  olduğum kısma gelirsem eğer  bazı üyeler  kitabı en güzel yerinde devam ettirmeyi bırakıyorlar ve siteye uğramayı unutuyorlar.
Ben basılı yayın olmayan kitapları tanıtacağım. Basılı kitap olanları ise okudum kitaplar tanıtımlar paylaşımlarım da olacak.




Yeliz-art wattpat kitap tanıtımlar #1

Aslıhan Akagöz’ ün kitapları 


 1- Dilbeste : Bu kitap bittiği zaman tekrar okumak istiyorum diyeceğiniz kitap.  Konusu ise ana karakterler  Dilbeste  ve Kerem arasında geçiyor.  Dilbeste evliliğinin ertesi günü uyandığında eşi kerem tarafından terk edilir. "Beste,
Dün gece için teşekkür ederim. Harika vakit geçirdim ama evli olmanın bana göre olmadığını da anlamış oldum. Üzgünüm... Bundan sonrasında avukatımla görüşebilirsin. Sessiz bir şekilde boşanalım.
- Kerem"
Dilbeste Kerem’ in neden kendini terk ettiğini öğrenmeye alışır. Kerem Dilbeste’ ye evliliklerini kurtarmak  için şans verir. 




2- Aşk:  Kör Kuyu     İşte okuduktan sonra arşivimde dursun bu kitabı tekrar okurum diyeceğiniz bir kitap daha ve kitapta Hayal karakterinin sevdiği adamı hayal ederken sevdiği adamın abisiyle nişanlanmasını anlatıyor.
“Bu evlilik olacak Hayal..Ben can dostuma bir söz verdim ve geri dönüşü yok bu işin’’ demişti babası..”






3-Ne Olacak Halim    Oku arşivle ve bir daha okumak istiyorum denilecek kitap.   Nazlı babasının zoruyla Almanya’ ya halasının yanına zorla gönderilir. Nazlı 15 sene sonra memleketine döndüğünde kardeşim dediği en yakın arkadaşı ve aşık olduğu adam Kenan’ ın evlendiklerini  öğrenir.

“Kenan bakışlarını sevdiğinin gözlerinin içinde sabitlemiş bir şekilde, ‘’Bir gün, beni bırakıp gider misin?’’diye sordu. Nazlı ise kesin bir tavırla, ‘’Asla!’’diye yanıt vererek, gülümsemişti. Kenan o an bir gülümsenin bir insana ancak bu kadar çok yakışabileceğini düşünüyordu. Elini Nazlı’nın gamzelerinde gezdirdi yavaşca. Nazlı aynı soruyu Kenan’a yöneltti. ‘’Peki sen?’’ Kenan başını sallayarak, ‘’Asla!’’dedi. O an Nazlı başını güven duyduğu omuza bıraktı ve ‘’Eğer bir gün seni arkamda bırakmak zorunda kalsam bile, beni bekle Kenan. Sen beni sevdiğin sürece, sana her zaman geri dönerim ben.’’dedi.”


Asuman Börklüce’ nin kitapları

Asuman Börklüce’ nin kitapları kısa hikayelerden oluşuyor ve okuması çok zevkli. Kısaca bu kitaplara tadımlık kitapta denilebilir. Özellikle hafta sonları ve iş yoğunluğundan kitap okumaya vakit ayıramıyorsanız ve kitap okumak için can atıyorsanız bu kitapları tavsiye ederim.


1-Aşk Kendiliğinden Gelir

Bu kitapta  Sırlar, Yalanlar ve Kararlar'ı, Alize & Poyraz'ı, Buzdaki Ateş'i, Kahve Falımda Cinayet Var'ı, Doğru Erkek Nasıl Bulunur'u okumuş olanlar... özellikle sizlere Yakışıklı'nın ailesinden adı geçen hikayelerdeki karakterlerden tek bölümlük bir kitap.Hepsini arşiv yapıp tekrar okumak isteyeceksiniz.

  


2-Ayrılık ölümden beter   İki sevgili aslında nişanlı desem daha iyi olur.  Kız oğlanı yanlış anlayıp nişanı atıyor aslında oğlan kıza sürpriz yapmak istiyor. Birbirlerinin kıymetlerini anlayıp tekrar barışmaları anlatılıyor.






3- Bana adını söyle  Polis’ in  kuşku duyulacak bir şekilde miras kalan otelin sahibi kadını takip etmeleri. Bu kadının oteline ise polisin takip ettiği yabancıların gelmesi. Bu polis karakterin takip ettikleri kadına ilgi duyması.






4-Ben kimiyim boş ver!    Bir kızın platonik aşk olduğu erkeğin askerliği boyunca kendini gizleyerek erkeğe mektup göndermesi ve erkeğin kızı merak etmesi.








5-Eski Karım  Yeni Aşkım   Zamanında severek evlenen iki çiftin daha sonra anlaşamayarak ayrılması ve erkeğin karısına aşkının devam edip tekrar barışmak istemesi.









6-Teklif    iki çiftin   yaşamlarını ve  erkeğin kıza kızın hiç anlayamayacağı şekilde evlenme teklif etmesi kızın ise erkeğe aynı şekilde  cevap vermesini anlatıyor.




7-Üç Nikah, Üç Boşanma    Kitabın ana karakteri kadın zengin erkeklerle anlaşmalı olarak bir sene boyunca evli kalıp anlaşmada olduğu gibi boşanma sonrası istediği parasını alır. Çevresinde hiç kimse bu durumdan haberdar değildir.   Kız üçüncü evliliğinde boşanmasında sorun çıkınca dava bir ay sonraya sarkar son eşi ise dava günü kadından boşanmaktan vazgeçer.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınıza link eklemeyin! Link eklenen yorumlar
Yayınlanmayacaktır! Blog linkinizi "blog keşif etkinliği"
postuna bırakabilirsiniz.

Yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım! Eksik etmeyiniz:)
Teşekkürler, yeliz-art.